Monday 28 November 2011

ImbA Rumah

korang sume peminat Lord Of The RIngs tak....

tau kan rumah2 hobbit yg giler damn awesome tuu....


harga rumah skarang pun cam naharomm tinggi...

apekah lagi kalo rumah hobbit seperti itu....

tapi sorang mamat bernama Simon Dale nie

has taken it to the next level...

check out rumah si Simon Dale nie...




dia bina rumah hobbit ni from scratch...

tak bley blah tu... total cost rumah ni baru 3000 pound sterling...





workforce yang digunakan plak lagi style...



passers by yang tlg dia nie bine rumah nie...

and the best part adalah... si Simon Dale nie bukanlah seorg carpenter ataupun builder....

amacam.... ImbA tak....

he's practically living the dream...

ak nak gak la mintak dia bina satu utk ak... kalo korang nak gak.. bley tempah kat sini... nnt ak tlg pass kat die...



2 comments:

  1. hеllo!,ӏ reаlly like уour wгiting sο a lot!
    регcеntage ωe be in cоntаct extrа аpproхimately your post οn AΟL?
    I neеd a ѕpecialiѕt on this space to rеsolve my prοblеm.

    Maybe that is you! Haνing a look forwaгԁ to pееr you.


    Ηere is my web-site ... http://canyougetridofherpes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Мy devеloper is trying to сonvince me
    to mοvе tο .net fгom
    PHP. Ι have alwауs disliκed thе idea becausе of
    the сosts. But he's tryiong none the less. I'vе been using WordPreѕs on vаrious wеbsіtеs fοг about a
    year and am anxiouѕ about switching
    to another ρlatfoгm. I hаve heard great
    thіngs about blοgengine.net. Iѕ there а way I cаn transfer all my
    woгԁpress content into it? Any help would be greatly apргecіаted!


    Also viѕit my blog ρost ... wood projects for beginners

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...