Thursday 5 May 2011

IMBA SONG EVER


Hai everybody..


ari nie aku nak share lagu melayu terimba abad 2020..


kami di blog imba..


mempersembah kan..


LAGU MELAYU TERIMBA SYAITAN NIRRAJIM


'The Narratu-Pukimak'






hahaha.. gempak x diorg nari.. justin bibir pown balek lari bogel bila tengok depa nie joget.. LOLS


video kat atas x berapa jelas lirik dia..



nak lagi jelas layan video yg nie..







haa cukop jelas x lagu nie?



x jelas jgak? nah aku bagi lirik dia sejibik.. gedebukkss! amek kau..



Sialan. 

Gumpalan darah menjadi busuk.

Menjadi hasutan syaitan.

Sanggup kau menipu aku.

Itu satu langkah bodoh.

Pukimak kau babi anjing.

Berani kau menipu aku.

Pukimak kau babi anjing.

Sampah.

Pukimak.

Sehelai daun terbakar hempas.

Termusnah angin malam.

Sanggup kau menipu aku.

Itu satu langkah bodoh.






Lepas dengar lagu nie..


kami dapat maklumat dari ketua PAS..




Nik Aziz pown FACEPALM bro.. hahaha..


apa nak jadi kan..


anyway im natural.. aku x salah kan and x kutuk sapa2 pown dlm hal nie..


korg rasa lagu naruto-pukimax nie ngarot?


lagu minah yg kat bawah nie ngarot x?



"sapa jews dan support illuminati tolong angkat tangan mcm sayaaa~~~"



 
so mcm mana lak lagu2 mat salleh yg korg nyanyi tiap2 hari kat bilik sambil study for final exam?

aku rasa bukan stakat pukimak.. segala carot @!#*!&@(#$!@ pown ada kan?


hahahaha..


so kesimpulannya renung2 kan lah post di atas dan selamat beramal~~~


Sources from the imba Obifiend
http://blogserius.blogspot.com/2011/05/serius-shit-naratu-lagu-paling-best.html#links



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...