Sunday 15 May 2011

IMBA SNACK

Slalu nyer bile aku makan snek/keropok..

Or ape2 je makanan ringan..

Aku mmg akan tgk ramuan/ingredients dan khasiat snek tersebut..

Mesti korg akan ckp "name pon snek, bangang..mane ade khasiat.."

Tp aku saje je nk tgk..kot2 ade khasiat tersembunyi.. :D




Ala..Pringles nie xyah tgk ar..mmg tade khasiat pon..garam je lebih..hahahahah..

Tp ade satu snek yg aku mkn mggu lepas...

Memiliki khasiat yg IMBA...

Snek tu adalah:




Haa..buatan Malaysia kot...

Korg nampak x kat tagline kaler kuning tuh?

"High Fibre and Vitamin C"..perghh...

IMBA tak? Biase je? Lek lu bro..kasi aku habeskan citer dulu..jgn nyampuk..

Dipendekkan cherita time tgh kunyah2 mende nie dalam mulut..

Aku pon usha2 la kat bhgian blkg 'packaging' mende nie..











HOLYSHITT..






BHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!






Memang IMBA!

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...